مقالات

-->
استراتژی محتوا چیست؟|کاربرد استراتژی محتوا در سئو و مارکتینگ

استراتژی محتوا چیست؟|کاربرد استراتژی محتوا در سئو و مارکتینگ

کمیته روش‌های برتر استراتژی محتوا، برای تهیه بهترین منابع‌ و روش‌های استراتژی محتوا برای جامعه ایجاد شده است. این کمیته به جای تمرکز برروی لیست محدودی از منابع، تصمیم گرفت یک راهنمای مرحله به مرحله برای استراتژی محتوا، در دسترس قراردهد. در این مطلب نکات مهم و کاربردی در مورد استراتژی محتوا را مورد بررسی […]

گیمیفیکیشن (Gamification) چیست کاربردهای گیمیفیکیشن

گیمیفیکیشن (Gamification) چیست؟ | کاربردهای گیمیفیکیشن کدامند؟

دلایل اهمیت گیمیفیکیشن در عصرحاضر باتوجه به استفاده فراگیر وروزافزون از اینترنت وتجارت‌الکترونیک، ضرورت آشنایی با دانش‌های جدید برای موفقیت کسب‌وکارهای نوپا دراین فضا، به‌شدت احساس می‌شود.گیمیفیکیشن یکی ازاین روش‌های جدید برای بازاریابی وتجارت موفق درفضای مجازی است. در دنیای مجازی که هرروزه صدها فروشگاه آنلاین پا به عرصه ظهور می‌گذارند، درصدر بودن ودرصدر ماندن، […]

نیچ مارکتینگ (Niche Marketing)

نیچ مارکتینگ (Niche Marketing) چیست؟

مدیریت فضای کسب‌وکار یک هنر است. فضای کسب‌وکار تحت تأثیر طیف وسیعی از تأثیرات سیاسی، اقتصادی، فنی و اجتماعی قرار دارد وپیوسته درحال تغییر است. سازگاری با این محیط در حال تغییر، ممکن است آسان به نظر برسد، اما چنین نیست وسازگاری با این فضا، نیازمند آشنایی با شیوه‌های نوین است. هدف از این مطلب […]

سئو کلاه سیاه چیست؟ همه چیز درباره سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه چیست؟ همه چیز درباره سئو کلاه سیاه

سئو کلاه سیاه به طور خلاصه به تکنیک‌هایی گفته می‌شود که هدفشان فریب دادن موتورهای جستجو (که اصلی‌ترین و شناخته شده‌ترین آنها گوگل است) می‌باشد. هدف این تاکتیک‌ها این است که یک وبسایت در یک زمان کوتاه، موفق به کسب یک جایگاه شناخته شده و رنکینگ بالا شود. این روش‌ها در گذشته تاثیر زیادی در […]

ریتارگتینگ چیست؟

ریتارگتینگ چیست؟

ریتارگتینگ به زبان ساده در گذشته برندهای بزرگ و سرمایه‌دار برای تبلیغات، از رسانه‌های جمعی مانند تلویزیون و رادیو استفاده می‌کردند. در واقع این رسانه‌ها، راحت‌ترین و در دسترس‌ترین روش برای معرفی برند و محصول به مخاطبان به شمار می‌آمد. در نتیجه، برندهایی که بودجه تبلیغاتی خیلی زیادی در اختیار داشتند، بیشتر از بقیه رقبای […]